13.03.2009

Telefon




Selam aleyküm buyrun ben Ahmed…”
”İlahi Can, Ahmed ha? çok hoşsun, 40 yıllık Can Ne zaman Ahmed oldu?”

dün oturdum da biraz uzun zamandır yapmadığım bi şeyi yaptım sevgili Raci
”ne yaptın?”

düşündüm

”nee? düşündün mü? sen ha? peki ne düşündün durup dururken?”
”Dedim ki kendi kendime, deliye 40 gün deli demişler sonunda Deli olmuş, biz de bu hesaptan yola çıkarak yeni bir isim alsak; mesela 40 gün ben Ahmed’im desek, 40. günün sonunda bana otomatikman Ahmed diyecekler, 40 günde Ahmed derlerse bana, işte oldum sana Ahmed!
Allah Allah nerden çıktı şimdi bu Ahmed ya?”

”Dün Mevlana Celaleddin Rumi’nin bir sözü geldi aklıma düşünmeye başlayınca..

”Allah Allah, Mevlana ha? Hangi sözü?”
”Sormuşlar ya Hazrete, Aşk nedir diye?”
Eee?”

Aaah aahh demiş, Ben ol ki bilesin

Eee ne alaka?”

”Mevlana ben ile ne demek istiyor diye düşündüm, sonra dedim ki kendi kendime demek ki Mevlana’yı Mevlana yapan şekli şemali değil…”

”Nasıl yani?”
Mevlana’yı Mevlana yapan O’nun ismi.”
”Hiç birşey anlamayorum kardeşim, kafamı karıştırdın iyce, ben şimdi 40 gün Mevlana’yım diye gezsem Mevlana’mı olucam yani?”
40 Günde etrafın sana Mevlana derse bu iş tamamdır, niye olmayasın!
Can, sen iyi misin?
Can değil, dedim ya Ben Ahmed! Bir dakika ezan okunuyor..”

Namaza da mı başladın yoksa sen!!?

Nasıl başlamayayım, duymuyor musun benim adımı ne güzel haykırıyor müezzin bütün İstanbul’a dinle bak:Eşhedü en la ilahe illAllah eşhedü enne Muhammeden Rasulullah.."

Nerde senin adını haykırıyor yahu, O Muhammed Rasulullah diyor, yoksa bir günde hem Ahmed hem Muhammed hem de Rasulullah mu oldun?”

yok sadece bir Muhammed de ben oldum, kainatın sonsuzluğuna yükselen adımı dinliyorum..”

Subhanallah ya, kardeşim ne oldu sana böyle, yoksa büyü mü yaptılar sana!!?”
yok, bana büyü yapmadılar. Ben kendi kendime büyüyü yaptım… şimdi kapatmam lazım, sana hayırlı Cuma’lar sonra konuşuruz belki yine.”

klick…


Hayırlı Cumalar? Allah Allah ne oldu bu adama birden bire böyle?
zırrrnnn… zırrrnn…
Buyrunuz efendim ben Mevlana
Raci?.. Ne Mevlanası ya? ben Ulaş, Ulaş ben! Hayy Allah iyiliğini versin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder