14.03.2009

Anahtar

”Aloo, Can,
Bizim Raci’ye acaib bir haller olmuş, sen nerelerdesin?”

”Mezarlıktayım ve düşünüyorum…”

”Haydaa sizde bir gariplik var bugün ama nedir anlayamadım,
hayır ola… Peki ne düşünüyorsun?”

”Fatiha’yı düşünüyorum”

”Fatiha mı?”
”Evet Fatiha…
Her Mezar taşında isimler tarihler farklı , fakat hepsinde ortak olan bir şey var.”
”Nedir aynı olan şey?”
”Fatiha;
Her mezar taşında Ruhuna Fatiha yazıyor,
İskenderunlu bir arkadaşım var Arap dilini bilir,
sordum Fatiha ne demek dedim, bana Fatiha Anahtar demek, dedi.”
”Anahtar mı?”
”Evet Anahtar, açar demek dedi,
Mezarlıkta bir yandan geziyorum bir yandan
dua okuyorum, gönderiyorum, bir yandan da düşünüyorum,
neden her Mezar taşında Fatiha yazıyor?
Bu Anahtar ne işe yarar?
Anahtar ya bir kapıyı açar ya da onu korur…”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder